به دلیل فرارسیدن ایام نوروز، قبل از ثبت سفارش اینترنتی، لطفا تماس بگیرید 

روش های ارسال و تحویل کالا در کارنوگن

روش های ارسال و تحویل کالا در کارنوگن

شرایط و روش های ارسال و تحویل کالا در کارنوگن


در این بخش قصد داریم تا شما را از روش های ارسال و تحویل کالا در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو کارنوگن آگاه کرده و به معرفی کامل شرایط و روش های خود در این زمینه بپردازیم.


روش های ارسال و تحویل کالا در کارنوگن

کارنوگن جهت رفاه حال مشتریان محترم و عزیز خود در سراسر میهن عزیزمان ایران ، روش ها و شرایط مختلفی را جهت ارسال و تحویل کالا در نظر گرفته است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

شما در هر نقطه ای از کشور عزیزمان ایران ، پس از انتخاب محصول(محصولات) مورد نظر و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت نهایی سفارش خود ، در قسمت «توضیحات مورد نظر شما» می توانید نوع ارسال کالای خود را (که در ادامه توضیح داده می شود) انتخاب و وارد نموده و بر اساس آن کالای خود را تحویل بگیرید.


طریقه ارسال و تحویل کالا به مشتریان سراسر کشور در کارنوگن

کارنوگن برای مشتریان محترم و عزیز خود ، باتوجه به نوع سفارش(تعداد،وزن،ابعاد و …) و شهر محل سکونت مشتری ، روش های متعدد و متنوعی را ارائه می کند تا در سریع ترین زمان ممکن ، آماده خدمت رسانی جهت ارسال و تحویل کالا به هموطنان در سراسر کشور باشد.

در ادامه به فهرست و توضیح کامل روش های ارسال و تحویل کالا می پردازیم:

1) خودروی کالارسان مخصوص کارنوگن

2) پیک یا کالارسان معتبر درون شهری

3) شرکت پست دولتی یا خصوصی مثل تیپاکس

4) باربری مجاز و رسمی برون شهری


  •  

ارسال و تحویل کالا از طریق خودروی کالارسان مخصوص کارنوگن

این روش ارسال، ویژه مشتریان ساکن شهر تهران در نظر گرفته شده است ؛ در این روش ، پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت سفارش و صدور فاکتور ، چنانچه آدرس و کد پستی استان تهران در بخش های درخواستی ، وارد گردد ؛ ارسال و تحویل سفارش های ثبت شده ی شهر تهران در قبل از ساعت 12 ظهر به وسیله خودروی مخصوص کالارسان کارنوگن یا پیک ها یا کالارسان های معتبر درون شهری (که در ادامه توضیح خواهیم داد) در همان روز انجام خواهد شد ؛ بدیهی است که ارسال و تحویل سفارش هایی که از ساعت 12 ظهر به بعد ثبت می گردند ، به روز آینده موکول خواهد شد.


ارسال و تحویل کالا از طریق پیک یا کالارسان معتبر درون شهری

این روش نیز مختص مشتریان محترم ساکن شهر تهران و به عنوان روش مکمل ارسال روش اول در نظر گرفته شده است.

ممکن است در بعضی از بازه های زمانی مختلف به دلیل حجم بالای سفارشات ، امکان ارسال فقط از طریق خودروهای مخصوص کالارسان کارنوگن ، با تاخیر مواجه گردد که برای رفع این مساله ، اقدام به همکاری با پیک ها و دیگر کالارسان های معتبر سطح شهر کرده ایم تا به عهد خود مبنی بر ارسال سریع و مطمئن سفارشات مشتریان محترم پایبند باشیم.


ارسال و تحویل کالا از طریق شرکت پست دولتی یا خصوصی مثل تیپاکس

این روش ارسال ، برای تمامی مشتریان محترم سراسر کشور قابل دسترسی و انتخاب است و شما کافیست با وارد کردن دقیق کد پستی خود در قسمت مربوطه در زمان ثبت سفارش ، و نوشتن متن «ارسال از طریق پست یا تیپاکس» در قسمت «توضیحات بیشتر شما» ، این روش ارسال را انتخاب نمایید.



ارسال از طریق پست یا تیپاکس در کارنوگن

ارسال از طریق پست یا تیپاکس در کارنوگن

 

ارسال و تحویل کالا از طریق باربری برون شهری

این روش ، عموماً در زمان هایی کارآمد و مفید است که کالای درخواستی مشتری ، از نظر وزن یا ابعاد ، حجیم و بزرگ باشد یا مساله فورس ماژور زمان و ارسال سریع برای مشتری مطرح باشد که در این گونه مواقع ، این روش می تواند روشی مناسب تلقی گردد.

در این روش نیز کافیست با نوشتن متن «ارسال از طریق باربری» در قسمت «توضیحات بیشتر شما» ، این روش ارسال را به راحتی انتخاب نمایید.



ارسال-و-تحویل-کالا-با-باربری-در-کارنوگن

ارسال و تحویل کالا با باربری برون شهری در کارنوگن

مهم ترین هدف کارنوگن در ارائه راهکارهای متنوع ، راحتی و رفاه حال مشتریان عزیز می باشد که سرمایه اصلی کارنوگن محسوب می شوند ؛ همچنین شما می توانید جهت بهبود کیفیت خدمات رسانی کارنوگن در این زمینه ، در قسمت ارتباط با ما از راه های مختلف در ارتباط باشید.