به دلیل فرارسیدن ایام نوروز، قبل از ثبت سفارش اینترنتی، لطفا تماس بگیرید 

روش های پرداخت در کارنوگن

روش های پرداخت در کارنوگن

شرایط و روش های پرداخت در کارنوگن

 

 

کارنوگن دو روش پرداخت متفاوت را جهت اشتیاق و اعتماد مضاعف کاربران خود در نظر گرفته است:

1) پرداخت امن اینترنتی (آنلاین) متصل به شبکه شتاب بانک مرکزی

2) پرداخت در محل ( ویژه شهر تهران)

که در ادامه ، به شرح کامل هر دو روش خواهیم پرداخت.

 

1) پرداخت امن اینترنتی (آنلاین) متصل به شبکه شتاب بانک مرکزی

زمانی که بحث پرداخت آنلاین و اینترنتی در سایت های تجارت الکترونیک مطرح می گردد ، همواره نوعی شائبه و نگرانی همراه مشتری و کاربر اینترنتی وجود دارد ؛ شائبه هایی از جنس کلاه برداری اینترنتی ، هک حساب بانکی ، لو رفتن مشخصات و اطلاعات حساب کاربر و …

به همین دلیل ، یکی از موارد مهمی که هر مجموعه اینترنتی باید به آن توجه داشته باشد بحث امنیت اطلاعات و ایجاد بستری امن در فرآیند پرداخت اینترنتی برای مشتری است.

 

حفظ و صیانت کارنوگن از اطلاعات حساب مشتریان در پرداخت اینترنتی

مجموعه کارنوگن تمامی تمهیدات لازم را جهت حفظ و صیانت از مشخصات و اطلاعات بانکی مشتریان خود به کار گرفته تا بستری امن ، مطمئن و سریع در جهت فرآیند خرید خود انجام دهد.

کارنوگن به سبب انعقاد قرارداد با شرکت های معتبر ، رسمی و مجاز شبکه های شتاب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، بستری امن ، پایدار و مطمئن را جهت حفظ و حراست از اطلاعات بانکی کاربر و جلوگیری از هر گونه اقدام خرابکارنه و سوء ایجاد کرده است.

بدین ترتیب شما می توانید با خیالی آسوده و راحت، پرداخت اینترنتی امن و معتبری را در کارنوگن تجربه کرده و به کالاهای مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن ، دست پیدا کنید.

 

 

2) پرداخت در محل (ویژه شهر تهران)

کارنوگن جهت اعتماد و آسودگی خاطر مضاعف کاربران محترم خود ، امکان پرداخت در درب محل ویژه مشتریان محترم شهر تهران را فراهم نموده است.

بدین ترتیب که کاربران ، پس از انتخاب و اضافه کردن محصول (یا محصولات) مورد نظر به سبد خرید ، در بخش «صورت حساب و حمل و نقل» ، به پر کردن تمامی فیلدهای لازمه می پردازند.

چنانچه آدرس کاربر در شهر تهران قرار داشته باشد ، به صورت خودکار ، آیکونی در همان صفحه تحت عنوان «پرداخت نقدی هنگام تحویل(ویژه استان تهران)» نمایش داده می شود و کاربر می تواند با انتخاب آن ، نسبت به پرداخت کالا در محل اقدام نماید.

 

پرداخت درب محل کالا در شهر تهران در کارنوگن

 

پرداخت درب محل کارنوگن – ویژه شهر تهران