مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk323

ویژگی‌های محصول

  • برند: اصلی شرکتی
  • کد فنی: 2803510U00A5
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

13 %

قیمت اصلی 270,000 تومان بود.قیمت فعلی 235,000 تومان است.

توضیحات

پایه چپ سپر جلو کی ام سی K7

پایه چپ سپر جلو کی ام سی K7 یک قطعه فلزی اساسی در ساختار خودرو است که وظیفه‌ای بسیار حیاتی را بر عهده دارد. این قطعه، همان‌طور که از نامش پیداست، نقش اصلی در نگه داشتن و تثبیت سپر جلوی خودرو را دارد. به دلیل اهمیت بالای این وظیفه، پایه سپر جلو از فلز مقاوم ساخته می‌شود تا بتواند فشارها و ضربات وارده را تحمل کند.

پایه سپر جلو که گاهی به نام سینی پشت چراغ نیز شناخته می‌شود، در پشت چراغ‌های جلو قرار می‌گیرد. این موقعیت استراتژیک باعث می‌شود که پایه سپر جلو نقش کلیدی در حفظ ایمنی و یکپارچگی خودرو داشته باشد.

در واقع، پایه سپر جلو به میزان زیادی در افزایش مقاومت و دوام سپر خودرو تاثیرگذار است. این قطعه نه تنها سپر را در جای خود محکم نگه می‌دارد، بلکه به توزیع نیروهای ضربه‌ای در زمان تصادف نیز کمک می‌کند، که این امر می‌تواند میزان آسیب‌دیدگی را به حداقل برساند.

پایه سپر جلو با توجه به نقش حیاتی و ویژگی‌های ساختاری خود، یکی از اجزای اساسی در سیستم ایمنی و عملکرد خودرو است. این قطعه با نگه داشتن سپر جلو در جای خود و توزیع نیروهای ضربه‌ای، به طور موثری در افزایش ایمنی و کاهش خسارات ناشی از تصادفات نقش دارد.

استفاده از مواد با کیفیت و طراحی دقیق، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا این قطعه بتواند وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد.

خرید پایه چپ سپر جلو کی ام سی K7 از کارنوگن

شما می‌توانید برای خرید پایه چپ سپر جلو کی ام سی K7 را از کارنوگن، به راحتی و از طریق همین صفحه اقدام نمایید و یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن، تمامی لوازم یدکی خود را به صورت اصلی و افترمارکتی اصلی ارائه می‌دهد. تنوع بالا در کنار کیفیت و تعهد تیم ما در ارسال به موقع کالا، تجربه خوب یک خرید آنلاین را به شما می‌دهد.

همچنین جهت اطلاع از قیمت و خرید سایر قطعات کی ام سی به صفحه لوازم یدکی KMC مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

اصلی شرکتی

کد فنی

2803510U00A5

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT