پایه راست سپر جلو کی ام سی K7

مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk322

ویژگی‌های محصول

  • برند: اصلی شرکتی
  • کد فنی: 2803520U00A5
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

13 %

قیمت اصلی 270,000 تومان بود.قیمت فعلی 235,000 تومان است.

توضیحات

پایه راست سپر جلو کی ام سی K7

پایه راست سپر جلو کی ام سی K7 یکی از اجزای کلیدی و حیاتی در ساختار خودرو محسوب می‌شود. این قطعه فلزی با طراحی مقاوم و مستحکم خود، وظیفه‌ای بسیار مهم در نگه داشتن و تثبیت سپر جلوی خودرو دارد. به دلیل اهمیت این وظیفه، پایه سپر جلو از فلزات مقاوم تولید می‌شود تا بتواند فشارها و ضربات وارده را به خوبی تحمل کند.

پایه سپر جلو به دلیل نقش حیاتی و ویژگی‌های ساختاری خود، یکی از اجزای اساسی در سیستم ایمنی و عملکرد خودرو است. پایه سپر به افزایش ایمنی و کاهش خسارت ها از طریق ثثبیت سپر در جای خود کمک به سزایی می‌کند. یکی از دلایل اصلی استفاده از پایه سپر جلو در خودروها، افزایش ایمنی سرنشینان و کاهش خسارات مالی در هنگام تصادف است.

انتخاب و نگهداری مناسب این قطعه می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و افزایش عمر مفید خودرو داشته باشد. اما در صورت آسیب دیدن این قطعه، حتما نسبت به تعویض آن اقدام نمایید، زیرا با این کار از هزینه های بعدی برای سپر جلوگیری می‌کنید.

خرید پایه راست سپر جلو کی ام سی K7 از کارنوگن

جهت خرید پایه راست سپر جلو کی ام سی K7 می‌توانید در همین صفحه با انتخاب ” افزودن به سبد ” سفارش خود را ثبت کنید و یا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن، تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و به صورت اصلی و یا افترمارکتی اصلی ارئه می‌دهد. تنوع بالا در کنار کیفیت و تعهد تیم ما در ارسال به موقع کالا، موجب می‌شود تا شما یک خرید لدت بخش را تجربه کنید.

امکان ارسال سریع و در همان روز وجود دارد.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید لوازم یدکی کی ام سی KMC این عبارت را در بخش سرچ سایت، جستجو نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

اصلی شرکتی

کد فنی

2803520U00A5

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT