کشویی سپر عقب راست کی ام سی K7

مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk320

ویژگی‌های محصول

  • برند: اصلی شرکتی
  • کد فنی: 2804420U0010
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

26 %

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 170,000 تومان است.

توضیحات

کشویی سپر عقب راست کی ام سی K7

کشویی سپر عقب راست کی ام سی K7 از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و بین سپر و بدنه خودرو قرار می‌گیرد. این قطعه نقش مهمی در محافظت از بدنه خودرو دارد. سپر برای آنکه بتواند به بدنه متصل شده و در جای خودش فیکس شود، لازم است سوار کشویی سپر یا همان براکت سپر شود.

براکت سپر با اتصال به بدنه خودرو، فاصله‌ای ایمن بین سپر و بدنه ایجاد می‌کند. این فاصله در هنگام برخوردهای شدید و تصادفات سطحی، از انتقال مستقیم ضربات به بدنه جلوگیری کرده و مانع از آسیب‌دیدگی آن می‌شود.

یکی دیگر از وظایف کلیدی براکت سپر، نگهداری وزن سپر است. این قطعه اجازه نمی‌دهد که وزن سپر به طور مستقیم بر روی بدنه خودرو فشار وارد کند، که این امر به حفظ استحکام و ساختار بدنه کمک می‌کند.

از نشانه‌های خرابی براکت سپر می‌توان به لق زدن و شل شدن سپر اشاره کرد. این علائم نشان‌دهنده کاهش کارایی براکت و نیاز به تعمیر یا تعویض آن است.

توجه به علائم خرابی و تعویض براکت سپر عقب راست کی ام سی K7، می‌تواند عمر مفید سپر را افزایش دهد و از هزینه‌های تعمیرات جلوگیری کند.

خرید کشویی سپر عقب راست کی ام سی K7 از کارنوگن

شما می‌توانید جهت خرید و ثبت سفارش کشویی سپر عقب راست کی ام سی K7 در همین صفحه اقدام نمایید و یا با پشتیبانی تماس گرفته تا شما را در روند ثبت سفارش راهنمایی کنند.

ارسال سفارشات ثبت شده شما، خیلی زود و در صورت نیاز فوری، همان روز ارسال می‌شود.

هر محصولی که از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن سفارش می‌دهید، اصلی و یا افتارمارکتی اصلی بوده و دارای کیفیتی عالی می‌باشد.

همچنین در صورتی که نیاز به تهیه سایر لوازم یدکی کی ام سی داشته باشید، می‌توانید از صفحه خرید لوازم یدکی کی ام سی  KMC دیدن فرمایید.

 

توضیحات تکمیلی

برند

اصلی شرکتی

کد فنی

2804420U0010

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT