مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk317

ویژگی‌های محصول

  • برند: اصلی شرکتی
  • کد فنی: 3904180S5510
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

6 %

قیمت اصلی 800,000 تومان بود.قیمت فعلی 750,000 تومان است.

توضیحات

آرم جلو پنجره کی ام سی K7

آرم جلو پنجره کی ام سی K7 یکی از مهم‌ترین و قابل تشخیص‌ترین اجزای خودرو کی ام سی K7 است. این نماد نه تنها نشان‌ دهنده برند و شرکت سازنده خودرو است، بلکه به عنوان یک عنصر طراحی مهم، به جذابیت ظاهری خودرو نیز افزوده می‌شود.

آرم جلو پنجره اولین چیزی است که توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند و به راحتی می‌توان از طریق آن برند خودرو را شناسایی کرد. از طرفی به زیبایی خودرو نیز می‌افزاید. زیرا طراحی آرم‌های جلو پنجره معمولاً با دقت و توجه بسیار زیادی انجام می‌شود و دارای اهمیت زیادی برای شرکت های خودروسازی دارد، چراکه هر برند خودروسازی تلاش می‌کند تا آرم خود را به گونه‌ای طراحی کند که بتواند به راحتی در ذهن مشتریان باقی بماند.

خرید آرم جلو پنجره کی ام سی K7 از کارنوگن

جهت خرید آرم جلو پنجره کی ام سی K7 از کارنوگن می‌توانید به راحتی و از طریق همین صفحه و یا تماس با واحد پشتیبانی اقدام نمایید. همچنین در صورتی که راجع به قطعه مورد نظر و یا روند ثبت سفارش سوالی داشتید، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و مشاوره دریافت کنید.

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن اصلی و افترمارکتی اصلی بوده و با کیفیت بالا عرضه می‌شود. شما می‌توانید جهت خرید لوازم یدکی مورد نیاز خود با اطمینان از کیفیت عالی محصولات فروشگاه کارنوگن، سفارش خود را ثبت کنید.

تنوع بالا، کیفیت عالی، ارسال سریع، پشتیبانی و دریافت مشاوره، قیمت مناسب و مقرون به صرفه و ضمانت کالا، همگی موجب شده تا تجربه خرید از کارنوگن، دلنشین و راحت باشد.

شما همچنین می‌توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید سایر لوازم یدکی کی ام سی KMC از صفحه خرید لوازم یدکی کی ام سی دیدن نمایید تا محصول مورد نظر خود را بیابید و سفارش های خود را ثبت کنید.

 

توضیحات تکمیلی

برند

اصلی شرکتی

کد فنی

3904180S5510

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT