چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی K7

مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk315

ویژگی‌های محصول

  • برند: اصلی شرکتی
  • کد فنی: 4133100U00A5
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

4 %

قیمت اصلی 1,300,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,250,000 تومان است.

توضیحات

چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی K7

چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی K7 بخشی از چراغ پشت خودرو کی ام سی K7 است که در طراحی این مدل، به سمت گلگیر ادامه داشته است. چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی K7 یکی از اجزای حیاتی در سیستم روشنایی و ایمنی خودرو است.

این چراغ عملکرد بسیار مهمی در آگاه سازی عابران پیاده و سایر رانندگان از خودروی ما دارد. این چراغ در هنگام گرفتن ترمز به سایر رانندگان اطلاع می‌دهد که در حال کاهش سرعت است، پس مراقب فاصله خود باشند. همچنین در صورتی که دنده عقب بروید، هشدار می‌دهد تا عابران پیاده و سایر رانندگان احتیاط پیشه کنند.

چراغ عقب خودرو نقش مهمی در ایمنی رانندگی ایفا می‌کند. چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی کی 7 با افزایش دید و ارائه هشدارهای لازم به سایر رانندگان، به کاهش تصادفات و حوادث کمک می‌کنند. نگهداری صحیح و بررسی منظم این چراغ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا همیشه عملکرد بهینه و ایمنی خودرو را تضمین کند.

خرید چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی K7 از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید برای خرید چراغ روی گلگیر عقب چپ کی ام سی K7 همین حالا اقدام کنید. به راحتی می‌توانید از طریق همین صفحه و یا تماس با پشتیبانی کارنوگن سفارش خود را ثبت کنید.

لوازم یدکی موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن همگی اصلی و افترمارکتی اصلی هستند. بنابراین با طمینان و خیال آسوده از بابت کیفیت محصولات کارنوگن، برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

شما می‌توانید در صورت نیاز به راهنمایی برای ثبت سفارش و یا پیدا کردن قطعه مورد نظرتان، با شماره تماس های کارنوگن تماس بگیرید تا واحد پشتیبانی شما را راهنمایی کنند.

همچنین در صورتی که قصد تهیه سایر لوازم یدکی کی ام سی را داشته باشید، می‌توانید به صفحه خرید لوازم یدکی کی ام سی KMC مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

اصلی شرکتی

کد فنی

4133100U00A5

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT