مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk313

ویژگی‌های محصول

  • برند: unico
  • کد فنی: 4133600U00A5
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

4 %

قیمت اصلی 3,600,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,450,000 تومان است.

توضیحات

مه شکن عقب راست کی ام سی K7

مه شکن عقب راست کی ام سی K7 برای بهبود دید در شرایط جوی نامساعد طراحی شده است. این چراغ‌ها در شرایطی مانند مه، بارش شدید برف و باران، گرد و غبار و سایر وضعیت‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرند تا از وقوع تصادفات و حوادث جلوگیری کنند.

چراغ مه شکن با بهبود میدان دید راننده در شرایط جوی نامساعد، خطر بروز حوادث را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. این چراغ‌ها با تابش نور قوی و متمرکز، به راننده کمک می‌کنند تا موانع و خطرات موجود در جاده را بهتر تشخیص دهد.

چراغ مه شکن مواقعی به کار شما می‌آید که آب و هوا نامساعد باشد و دید شما مختل شده باشد و از طرفی رانندگی با سرعت کم انجام شود، در این صورت مفید واقع خواهد شد و به بهبود دید شما کمک خواهد کرد.

چراغ مه شکن عقب نیز عملکرد مشابهی با چراغ مه شکن جلو دارد، با این تفاوت که نور آن به سمت عقب خودرو تابیده و بخشی از جاده را روشن می‌کند. این امر باعث می‌شود تا خودروهای پشت سر بتوانند خودرو را به‌خوبی ببینند و از برخوردهای احتمالی جلوگیری شود.

خرید مه شکن عقب راست کی ام سی K7 از کارنوگن

برای ثبت سفارش خود و خرید مه شکن عقب راست کی ام سی K7 در همین صفحه اقدام نمایید و یا اگر امکان ثبت سفارش اینترنتی را نداشتید، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید، تا سفارش شما را ثبت کنند.

محصولات و لوازم یدکی موجود در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن، همگی اصلی و افترمارکتی اصلی هستند.

امکان ارسال سریع و در همان روز وجود دارد.

همچنین در صورتی که قصد اطلاع از قیمت سایر لوازم یدکی کی ام سی را داشته باشید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی کی ام سی KMC مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

unico

کد فنی

4133600U00A5

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT