مناسب خودروهای K7 AT

کد محصول: nk328

ویژگی‌های محصول

  • برند: اصلی شرکتی
  • کد فنی: 8402010U00A5E
  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای: K7 AT

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

2 %

قیمت اصلی 11,550,000 تومان بود.قیمت فعلی 11,350,000 تومان است.

توضیحات

درب موتور کی ام سی K7

درب موتور کی ام سی K7 یکی از اجزای حیاتی خودرو است که موتور و سایر قطعات مهم اطراف آن را پوشش می‌دهد. این درب در قسمت جلوی خودرو قرار دارد و معمولاً به صورت لولایی به بدنه خودرو متصل است و به سمت بالا باز می‌شود تا دسترسی به موتور و اجزای مرتبط فراهم شود.

درب موتور به عنوان یک سپر محافظ عمل می‌کند و از موتور و سایر اجزای مهم در برابر عوامل خارجی مانند گرد و غبار، باران، برف و اشیای خارجی محافظت می‌کند.

همین طور کاپوت کی ام سی K7 امکان دسترسی آسان به موتور و سایر قطعات داخلی برای انجام تعمیرات، نگهداری و سرویس‌های دوره‌ای را فراهم می‌کند.

درب موتور کی ام سی K7 نقش‌ مهمی در کاهش ورود صدای موتور به داخل کابین خودرو ایفا می‌کند. زمانی که موتور خودرو روشن می‌شود، صداهایی ناشی از احتراق درون موتور تولید می‌شود. کاپوت با داشتن عایق‌های صوتی، به کاهش این صداها کمک می‌کند و فضای داخلی خودرو را آرام‌تر می‌سازد.

کاپوت خودرو، علاوه بر محافظت از خودرو، نقش مهمی در حفاظت از سرنشینان دارد. کاپوت‌ها اکنون قادرند در هنگام تصادف، ضربات را به خوبی کنترل کرده و از ورود شدت آن به داخل اتاق خودرو جلوگیری کنند. به این ترتیب، می‌توان به طور قابل توجهی آسیب‌های وارد شده به سرنشینان را کاهش داد.

خرید درب موتور کی ام سی K7 از کارنوگن

جهت خرید درب موتور کی ام سی کی 7 از کارنوگن به راحتی و از طریق همین صفحه اقدام نمایید. اگر امکان ثبت سفارش آنلاین را ندارید، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنند.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و افترمارکتی اصلی ارائه می‌دهد تا شما با اطمینان خاطر، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

همچنین جهت اطلاع از قیمت و خرید سایر لوازم یدکی KMC به صفحه لوازم یدکی کی ام سی مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

برند

اصلی شرکتی

کد فنی

8402010U00A5E

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای

K7 AT