1010208GD190/KHK

کد محصول: nk331

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 1010208GD190/KHK
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

12 %

قیمت اصلی 170,000 تومان بود.قیمت فعلی 150,000 تومان است.

توضیحات

فیلتر روغن کی ام سی T8

فیلتر روغن کی ام سی T8 قطعه ای است که به دور خارج کردن آلاینده‌ها از روغن موتور می‌پردازد. این آلاینده‌ها می‌توانند شامل موارد مختلفی از جمله سوخت نسوخته، گرد و خاک و حشرات و غیره باشند. وظیفه اصلی فیلتر روغن این است که روغن تمیز را جهت روانکاری، خنک کنندگی، آب‌بندی و پاک‌کنندگی به سمت موتور و اجزای آن هدایت کند.

فیلتر روغن کی ام سی T8 به عنوان یک قطعه اساسی، مسئول تصفیه روغن در موتورهای احتراق داخلی است. این وسیله با جدا کردن ذرات آلوده، جلوی ورود ناخالصی‌های مضر به داخل موتور را می‌گیرد. چرا که روغن کثیف می‌تواند عمر مفید موتور را کاهش داده و خرابی زودرس آن را ایجاد کند.

علاوه بر این، فیلتر روغن در شرایط مختلفی مانند استارت اولیه در هوای سرد، فشارهای زیاد ناشی از رفت و آمدهای پی درپی و حرارت بالای موتور در زمان کارکرد طولانی و سرعت‌های بالا، پاکیزگی روغن را حفظ کرده و کارایی مناسب روغن را تضمین می‌کند. همچنین، با انتقال حرارت و خنک شدن موتور، به بهبود عملکرد آن کمک می‌کند.

در نظر داشته باشید که فیلتر روغن مانند سایر اعضای خودرو، نیاز دارد تا بعد از مدتی تعویض شود. معمولا زمان تعویض توسط شرکت سازنده فیلتر روغن اعلام می‌شود. در صورت عدم تعویض به موقع فیلتر روغن، شاهد کاهش فشار روغن در مسیر خواهید بود و همراه با آن، آلودگی بیش از حد مجاز نیز به وجود می‌آید.

خرید فیلتر روغن کی ام سی T8 از کارنوگن

در صورتی که قصد خرید فیلتر روغن کی ام سی ( KMC ) تی 8 را داشته باشید، می‌توانید به راحتی از کارنوگن تهیه بفرمایید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن، تامین کننده لوازم یدکی اصلی و افترمارکتی اصلی در حوزه خودرو می‌باشد. بنابراین شما عزیزان با سفارش کالای مورد نظر، قطعه ای با کیفیت بالا تحویل خواهید گرفت.

همچنین در صورتی که قصد خرید یا اطلاع از قیمت لوازم یدکی کی ام سی داشته باشید، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت اقدام نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

1010208GD190/KHK

برند قطعه

اصلی شرکتی