1023611GD190

کد محصول: nk332

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 1023611GD190
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

1 %

قیمت اصلی 2,650,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,635,000 تومان است.

توضیحات

تسمه تایمینگ کی ام سی T8

تسمه تایمینگ کی ام سی T8 یک قسمت اساسی از سیستم موتور احتراق داخلی است که مسئول کنترل زمان‌بندی باز و بسته شدن سوپاپ‌ها است. این تسمه، با انتقال حرکت از میل‌لنگ به میل‌بادامک، زمانبندی صحیح سوپاپ‌ها را فراهم می‌کند.

تسمه تایم کی ام سی T8 در واقع یک تسمه پلاستیکی است که عملکرد اصلی آن، ایجاد ارتباط بین میل‌لنگ و میل‌سوپاپ است. این تسمه به گونه‌ای تنظیم شده که با چرخش میل‌لنگ، میل‌سوپاپ را نیز حرکت می‌دهد و در نتیجه باعث باز و بسته شدن سوپاپ‌ها می‌شود.

دندانه‌های موجود در طول تسمه تایم، روی دنده‌های موجود بر روی میل‌لنگ و میل‌سوپاپ قرار می‌گیرند تا از هرگونه لغزش یا جابه‌جایی غیرمنظم تسمه در حین عملکرد جلوگیری کنند.

اهمیت این قطعه در حرکت خودرو بسیار بالا است. چرا که در صورت پاره شدن، آسیب جدی به دیگر قطعات وارد خواهد شد و هزینه های زیادی ایجاد خواهد کرد. بنابراین لازم است زمان تعویض تسمه تایمینگ کی ام سی تی 8 خود را بدانید، تا در زمان مناسب آن را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که در زمان پاره شدن تسمه تایم از استارت زدن خودداری کنید.

خرید تسمه تایمینگ کی ام سی T8 از کارنوگن

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن، لوازم یدکی اصلی و افترمارکتی اصلی به فروش می‌رساند. اصل کیفیت و رضایت مشتری از اهداف کارنوگن می‌باشد. بنابراین با اطمینان خاطر از کیفیت لوازم یدکی کارنوگن نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت مشاوره یا برطرف کردن ابهام تان در خصوص سفارش تسمه تایمینگ کی ام سی T8 با واحد پشتیبانی کارنوگن تماس بگیرید تا به سوالات شما در خصوص کالای مورد نظر پاسخ دهند.

همچنین در صورتی که قصد خرید یا اطلاع از قیمت لوازم یدکی KMC را داشته باشید، می‌توانید در بخش سرچ سایت، عبارت لوازم یدکی کی ام سی را سرچ کرده و یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

1023611GD190

برند قطعه

اصلی شرکتی