1608010P3040-URG

کد محصول: nk338

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 1608010P3040-URG
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

4 %

قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,150,000 تومان است.

توضیحات

پمپ کلاچ کی ام سی T8 دنده ای

پمپ کلاچ کی ام سی T8 دنده ای به سیلندر متصل بوده و مایع هیدرولیکی لازم برای بالا و پایین شدن کلاچ و حرکت قطعات را فراهم می‌کند. این پمپ با حرکت رفت و برگشتی، مایع هیدرولیکی را به مخزن خود هدایت می‌کند و سپس از طریق دریچه‌ها، مایع به سیلندر کلاچ منتقل می‌شود.

کلاچ یکی از اجزای مهم خودرو است که مسئول تعویض دنده است. پمپ کلاچ فشار لازم را در مایع هیدرولیکی ایجاد می‌کند تا کنترل کلاچ ممکن شود. این پمپ مایع را از مخزن جمع‌آوری کرده و به سمت سیلندر کلاچ هدایت می‌کند، که در نتیجه این فرآیند، فشار به کلاچ اعمال شده و تعویض دنده صورت می‌گیرد.

در صورتی که پمپ کلاچ کی ام سی T8 دنده ای دچار مشکل شود، جا رفتن دنده‌ها به سختی صورت می‌گیرد. این مسئله می‌تواند یکی از نشانه‌های خرابی پمپ کلاچ باشد.

گاهی ممکن است هنگام گرفتن کلاچ، متوجه شوید که کلاچ به کندی برمی‌گردد یا برای فشار دادن آن نیاز به نیروی زیادی دارید. این نشانه‌ها می‌توانند به شما اطلاع دهند که پمپ کلاچ خودرو نیاز به بررسی و تعمیر دارد.

در صورتی که احساس کردید خودرو شما نیاز به تعویض پمپ کلاچ دارد، تعلل نکنید و نسبت به تعویض قطعه اقدام کنید.

خرید پمپ کلاچ کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن

تمامی لوازم یدکی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن اصلی و افترمارکتی اصلی هستند و نیاز خودرو شما به قطعه با کیفیت را برطرف می‌کنند. شما عزیزان می‌توانید با اطمینان خاطر و به راحتی نسبت به ثبت سفارش خود از طریق سایت و یا تماس با پشتیبانی اقدام کنید.

همچنین در صورتی که قصد مشاهده قیمت ها و یا خرید سایر قطعات لوازم یدکی کی ام سی را داشته باشید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی کی ام سی مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

1608010P3040-URG

برند قطعه

اصلی شرکتی