2906010P3010

کد محصول: nk345

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 2906010P3010
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

7 %

قیمت اصلی 2,100,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,950,000 تومان است.

توضیحات

مجموعه میل موجگیر جلو کی ام سی T8 دنده ای

مجموعه میل موجگیر جلو کی ام سی T8 دنده ای جزء اجزای حیاتی سیستم تعلیق خودرو محسوب می‌شود که در پایداری خودرو در پیچ‌های تند یا حرکت‌های مارپیچی کمک می‌کند.

این میله که معمولاً از جنس فولادی تولید می‌شود و در دو سر خود دارای بوش است، معمولاً زیر کاپوت وصل می‌شود و چرخ‌های جلو را به یکدیگر متصل می‌کند.  این قطعه باعث افزایش پایداری و کنترل خودرو در زمان نوسانات و جریانات سرعتی متنوع می‌شود.

هرگاه بوش‌ها به دلیل هر مشکلی صدمه ببینند، این ممکن است باعث غیرمنتظره شدن فرمان و لرزش آن شود، که به طور تخصصی به آن “فرمان زدن” می‌گویند. عملکرد بی‌صدا بوش‌های تعادل در سیستم تعلیق خودرو اهمیت زیادی دارد.

سیستم تعلیق خودرو، یا Suspension، عبارت است از مجموعه‌ای از اجزاء که بین چرخ‌ها و بدنه قرار می‌گیرد و حرکت خودرو در مسیرهای ناهموار را به یک حرکت نرم و هموار تبدیل می‌کند. این سیستم اساسی برای ایجاد رانندگی راحت و ایمن، بهبود کنترل خودرو و حفظ ثبات آن است.

در طول زمان، گردگیرهای مورد استفاده در دو سر این قطعه نیز ممکن است به دلیل استفاده مداوم یا عوامل دیگر، دچار پارگی شوند.

علاوه بر این، سیبک‌های موجود در این قطعه ممکن است به دلیل استفاده طولانی‌مدت، لقی یا شل شوند. در صورتی که در حین چرخش فرمان خودرو صدایی تق تق یا ضربه مشاهده می‌کنید، حتماً باید میله موجگیر را بررسی و اصلاح کنید و یا حتی در صورت نیاز، تعویض نمایید.

خرید مجموعه میل موجگیر جلو کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید مجموعه میل موجگیر جلو کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن، از طریق سایت و یا تماس با کارنوگن سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن با تنوع بالای محصولات و کیفیت فوق العاده، خیال شما را از بابت قطعات مورد نیاز راحت می‌کند.

همچنین می‌توانید برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی کی ام سی در بخش جستجو سایت به سرچ بپردازید و یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

2906010P3010

برند قطعه

اصلی شرکتی