3550020P3030

کد محصول: nk346

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 3550020P3030
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

6 %

قیمت اصلی 800,000 تومان بود.قیمت فعلی 750,000 تومان است.

توضیحات

سنسور سرعت چرخ جلو راست کی ام سی T8 دنده ای

سنسور سرعت چرخ جلو راست کی ام سی T8 دنده ای یک قطعه مهم در خودرو است که وظیفه اندازه‌گیری سرعت لحظه‌ای چرخ‌ جلو راست خودرو را بر عهده دارد.

سنسور سرعت چرخ که بعضاً حسگر ABS هم می‌نامند، نظارت مداوم بر سرعت چرخش لاستیک جلو راست و ارسال گزارشات به ماژول کنترل ABS را بر عهده دارد. این سنسور به‌طور معمول جزئی از سیستم ترمز ضد قفل یا ABS خودرو است.

علائم خرابی سنسور ABS شامل چندین نشانه است که می‌تواند بر روی عملکرد خودرو تأثیر بگذارد.

این علائم شامل روشن شدن چراغ هشدار ABS روی داشبورد، احساس ضربان در پدال ترمز، از دست دادن عملکرد ترمزهای ضد قفل یا کنترل کشش می‌شود. همچنین ممکن است چراغ‌های هشدار دیگری مانند چراغ چک موتور یا چراغ کنترل کشش روی داشبورد نیز روشن شود.

زمانی که سنسور سرعت چرخ یا حسگر ABS از کار می‌افتد، چراغ ABS روشن می‌شود که این نشانه ممکن است اولین نشانه‌ای باشد که از خرابی سنسور سرعت چرخ ABS مطلع شوید.

سنسور سرعت چرخ جلو راست کی ام سی T8 دنده ای از قطعات بسیار مهم و حیاتی خودرو شماست. به طوری که مختل شدن آن، می‌تواند پیامدهای ناخوشایندی به همراه داشته باشد. بنابراین در صورتی که خودرو شما نیاز به تعویض سنسور سرعت چرخ دارد، حتما این کار را انجام دهید.

خرید سنسور سرعت چرخ جلو راست کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن با کیفیت بالای محصولات خود که همگی اصلی و افترمارکتی اصلی هستند، باعث جلب رضایت مشتریان و اطمینان شان شده است که این بابت قدردان و خرسندایم.

شما عزیزان جهت سفارش حسگر ABS چرخ جلو راست کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن می‌توانید به راحتی از طریق همین صفحه اقدام کنید تا سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن خدمتتان ارسال شود.

همچنین می‌توانید جهت اطلاع از قیمت سایر قطعات کی ام سی به صفحه خرید لوازم یدکی کی ام سی مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

3550020P3030

برند قطعه

اصلی شرکتی