41211-V7150

کد محصول: nk350

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 41211-V7150
  • برند قطعه: aqbp

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

2 %

قیمت اصلی 9,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,300,000 تومان است.

توضیحات

کیت کلاچ کی ام سی T8 دنده ای

کیت کلاچ کی ام سی T8 دنده ای وظیفه قطع ارتباط بین گیربکس و موتور را برای تعویض آسان دنده‌ها بر عهده دارد.

زمانی که راننده پدال کلاچ را فشار می‌دهد، صفحه کلاچ درگیر می‌شود، دیگر نیروی موتور به گیربکس منتقل نمی‌شود، بنابراین امکان تعویض دنده فراهم می‌شود.

کارکرد کیت کلاچ در این است که تمامی قطعات مورد نیاز برای تعمیر کلاچ خودرو را فراهم کند. چراکه این قطعات، قطعات مصرفی محسوب می‌شوند که نیاز به تعویض دوره‌ای دارند. به همین دلیل، همه این قطعات در کیت کلاچ گنجانده شده‌اند تا با تعویض کیت، تمامی اجزای سیستم کلاچ نیز تعویض شوند.

دیسک کلاچ به دلیل قرار داشتن در وضعیت درگیری دائمی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. علاوه بر این، رانندگی ناصحیح و نادیده گرفتن توصیه‌های مهم برای جلوگیری از آسیب‌ها می‌تواند به مجموعه کیت کلاچ، به ویژه دیسک، صدمه بزند.

عمر متوسط این قطعات به طور میانگین معمولاً بین ۵۰,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰ کیلومتر تخمین زده می‌شود. با این حال، میزان استهلاک در خودرویی که عمدتاً در شهر و با درگیری مداوم کلاچ استفاده می‌شود، با خودرویی که بیشتر در جاده حرکت می‌کند، متفاوت است.

خرید کیت کلاچ کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن

شما می‌توانید جهت خرید کیت کلاچ کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن، به راحتی و از طریق سایت و همین صفحه اقدام نمایید. همچنین در صورتی که امکان خرید اینترنتی را نداشته باشید، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنند.

ارسال قطعات بسیار سریع و در صورت نیاز شما، همان روز انجام می‌شود.

تمامی قطعات در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن، اصلی و افترمارکتی اصلی هستند.

همچنین در صورتی که قصد اطلاع از قیمت و خرید لوازم یدکی کی ام سی ( KMC ) را داشته باشید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی KMC مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

41211-V7150

برند قطعه

aqbp