4121200S4502

کد محصول: nk351

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: KMC X5
  • کد فنی قطعه: 4121200S4502
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

0 %

قیمت اصلی 12,990,000 تومان بود.قیمت فعلی 12,950,000 تومان است.

توضیحات

چراغ جلو سمت راست کی ام سی X5

چراغ جلو سمت راست کی ام سی X5، نقطه‌ی نورافکن مهمی در بخش جلویی وسایل نقلیه از جمله خودروهاست که مسئولیت روشنایی جاده را بر عهده دارد. این قطعه از لوازم یدکی ضروری است و بدون آن، رانندگی در شب تقریبا غیر ممکن است، حتی اگر روشنایی جاده مطلوب باشد. استفاده از یک جفت چراغ جلو با کیفیت و عالی بر روی خودرو، رانندگی شبانه را بسیار راحت‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

چراغ‌های جلو از دو بخش اصلی تشکیل شده‌اند؛ قسمت اول که کاسه چراغ نام دارد و بخش دوم به عنوان بلوری یا عدسی شناخته می‌شود. این بخش بلوری یا عدسی روی کاسه چراغ قرار می‌گیرد و با آن یکپارچه می‌شود تا جلوی ورود گرد و غبار، آب، و دیگر ذرات ناخواسته به داخل کاسه چراغ را بگیرد.

چراغ جلو خودرو باید ترجیحاً از محصولات اصلی یا افترمارکتی باشد چراکه کیفیت بالای چراغ جلو از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا نور بد، رانندگان دیگر را اذیت می‌کند. از طرفی در صورت عدم توجه به این مسئله، ممکن است خودرو شما در تست معاینه فنی رد شود.

در صورتی که قصد خرید چراغ جلو سمت راست کی ام سی ایکس 5 را دارید، به راحتی می‌توانید در این صفحه اقدام نمایید یا با شماره تماس های کارنوگن تماس به عمل آورده و سفارش خود را ثبت کنید.

خرید چراغ جلو سمت راست کی ام سی X5 از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید جهت سفارش چراغ جلو سمت راست کی ام سی X5 در همین صفحه اقدام نمایید یا با همکارانم در کارنوگن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن همواره در جهت کسب رضایت مشتریان بوده و به همین منظور توجه و تمرکز ویژه ای بر کیفیت محصولات دارد. لوازم یدکی کارنوگن تمام محصولات خود را به صورت اصلی یا افترمارکتی اصلی ارائه می‌کند.

همچنین در صورتی که قصد خرید یا اطلاع از قیمت سایر قطعات خودرو کی ام سی را داشتید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی KMC مراجعه کنید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

KMC X5

کد فنی قطعه

4121200S4502

برند قطعه

اصلی شرکتی