41300-V7150

کد محصول: nk352

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: T8 MT
  • کد فنی قطعه: 41300-V7150
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

2 %

قیمت اصلی 6,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,770,000 تومان است.

توضیحات

دیسک کلاچ کی ام سی T8 دنده ای

به بیان ساده وظیفه دیسک کلاچ کی ام سی T8 دنده‌ای، انتقال نیرو به چرخ دنده ها است.

کلاچ، یکی از قطعات کلیدی در سیستم مکانیکی خودرو، واسطه‌ای بین موتور و گیربکس است که نیروی چرخشی پیشرانه را به سمت گیربکس و چرخ‌ها انتقال می‌دهد.

سیستم کلاچ از یک صفحه، دیسک و بلبرینگ تشکیل شده که به صفحه فلایویل وصل می‌شوند. این سیستم برای انتقال نیرو به چرخ دنده و در نتیجه حرکت خودرو بسیار حیاتی است. دیسک کلاچ جزء اساسی سیستم گیربکس خودرو است؛ این دیسک دارای شکل حلقوی بوده و درون پوسته کلاچ توسط چندین خار، فنر کلاچ و زبانه ثابت شده است.

هنگامی که کلاچ جدا شود، موتور به گیربکس متصل می‌شود و نیروی حرکتی به چرخ‌ها منتقل می‌شود، که موجب حرکت ماشین می‌شود.

دیسک کلاچ کی ام سی T8 دنده‌ای به عنوان بخشی از کلاچ ، با استفاده از دنده‌ها، می‌تواند سرعت خودرو را افزایش داده و نیرو را به چرخ‌ دنده‌ها منتقل کند.

کلاچ حرکت چرخشی از یک شفت به شفت دیگر را انتقال می‌دهد. به عبارت ساده، این قطعه واسطه‌ای بین جعبه دنده و موتور است که در ابتدا توان موتور را به جعبه دنده و سپس به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

به طور کلی دیسک کلاچ کی ام سی تی 8 جهت افزایش و کاهش سرعت اتومبیل شما در حین رانندگی و درواقع انتقال نیرو به چرح دنده ها جهت حرکت خودرو لازم است. در صورتی که اتومبیل شما نیاز به تعویض دیسک کلاچ دارد، تعلل نکنید و سفارش خود را ثبت کنید.

شما به راحتی می‌توانید در همین صفحه نسبت به ثبت سفارش دیسک کلاچ کی ام سی T8 دنده‌ای اقدام نمایید و سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن با ارائه‌ی لوازم یدکی اصلی و افترمارکتی اصلی خیال شما را از بابت کیفیت محصولات راحت کرده است.

همچنین در صورتی که قصد مشاهده‌ی سایر قطعات خودرو کی ام سی را داشته باشید، به صفحه لوازم یدکی KMC مراجعه نمایید.

 

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

T8 MT

کد فنی قطعه

41300-V7150

برند قطعه

اصلی شرکتی