4133100P306A

کد محصول: nk353

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: T8 MT
  • کد فنی قطعه: 4133100P306A
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

2 %

قیمت اصلی 5,600,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,470,000 تومان است.

توضیحات

چراغ خطر عقب سمت چپ کی ام سی T8 دنده ای

چراغ خطر عقب سمت چپ کی ام سی T8 دنده ای، در واقع همان چراغی است که در هنگام ترمزگیری روشن می‌شود.

این چراغ‌ها با نام‌های مختلفی مانند چراغ اضطراری، فلاشر هشدار خطر و یا همان چراغ خطر شناخته می‌شوند. به رنگ قرمز هستند و به عنوان نشانگر خطر و آگاهی برای رانندگان نصب می‌شوند.

چراغ‌ خطر عقب سمت چپ کی ام سی T8 دنده‌ ای زمانی که ترمز می‌گیرید، از حالت کم‌نور به حالت روشن قرمز تغییر می‌کند و فعال می‌شود. همچنین از دیگر کاربرهای چراغ خطر عقب سمت چپ کی ام سی T8 دنده ای این است که با فعال کردن چراغ خطر، راننده می‌تواند به سایر رانندگان اعلام کند که خودرو در وضعیت نامعمولی قرار دارد و باید احتیاط کنند. این اقدام باعث هشدار دادن سایر رانندگان می‌شود تا از سرعت خود کم کنند یا فاصله بگیرند تا از وقوع تصادف جلوگیری شود.

بنابراین بدیهی ست که روشن نشدن چراغ خطر یا کارکرد معیوب آن می‌تواند منجر به بروز تصادفات شود. خصوصاً در بزرگراه هایی که به صورت ناگهانی با ترافیک مواجه می‌شوید، در صورتی که چراغ خطر شما درست کار نکند، ماشین های پشت سر شما متوجه ترمز زدن شما نخواهند شد و احتمال تصادفات دنباله‌دار و سایر حوادث جدی ایجاد می‌شود. از این رو، حفظ و تعمیر صحیح سیستم چراغ خطر در خودروها اهمیت بسیاری دارد و برای افزایش ایمنی در جاده‌ها لازم است این سیستم به درستی عمل کند.

در صورتی که چراغ خطر عقب سمت چپ کی ام سی T8 دنده ای شما نیاز به تعویض دارد، حتما این کار را انجام دهید. می‌توانید این قطعه را از همین صفحه تهیه کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن با تامین لوازم یدکی اصلی و افترمارکتی اصلی همواره در جهت ارائه‌ی محصولات با کیفیت و کسب رضایت مشتریان خود بوده است.

شما همچنین می‌توانید در جهت خرید سایر لوازم خودرو KMC خود به صفحه لوازم یدکی کی ام سی مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

T8 MT

کد فنی قطعه

4133100P306A

برند قطعه

اصلی شرکتی