سبد خرید
6

4133700U73C0

کد محصول: nk355

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: J7
  • کد فنی قطعه: 4133700U73C0
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

9 %

قیمت اصلی 850,000 تومان بود.قیمت فعلی 770,000 تومان است.

توضیحات

چراغ روی سپر عقب چپ کی ام سی J7

عملکرد چراغ روی سپر عقب چپ کی ام سی J7، که به نام چراغ مه شکن عقب کی ام سی J7 نیز شناخته می‌شود، در شرایط نامساعد آب و هوایی می‌تواند بسیار مفید باشد و به جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای کمک زیادی کند.

در دهه‌های اخیر، چراغ مه شکن عقب در تقریباً تمام خودروهای داخلی به کار گرفته شده است تا این خودروها بتوانند استانداردهای ایمنی لازم را رعایت کرده و با ایمنی بیشتری در جاده‌ها حرکت کنند.

در واقع، چراغ روی سپر عقب چپ کی ام سی J7 در شرایطی از جمله افزایش رطوبت هوا، وجود مه، برف، گرد و غبار و خاک در هوا که ممکن است باعث بازتاب نور به دلیل برخورد با ذرات در هنگام تابش مستقیم شود، کاربرد دارند. در این شرایط، استفاده از چراغ‌ مه شکن توصیه می‌شود.

توجه کنید که استفاده از این چراغ‌ها تنها در صورتی مناسب است که با سرعت بسیار کم رانندگی می‌کنید که دلیل آن تولید نور عرضی با فاصله کم به زمین و در جلوی خودرو است. این اقدام می‌تواند راه درست جلوی خودرو را روشن کند و از ورود به باند مقابل یا از خارج شدن از جاده جلوگیری کند.

چراغ روی سپر عقب چپ کی ام سی J7 در واقع مسیر جاده‌ی پشت سر ماشین را روشن می‌کند که هدف از استفاده آن، روشن ساختن فضای پشت سر در شرایط مه گرفتگی و جلوگیری از برخورد ماشین پشتی است.

شما عزیزان می‎‌توانید جهت خرید چراغ‌ روی سپر عقب چپ کی ام سی J7 در همین صفحه اقدام نمایید یا با همکارانم در تیم کارنوگن تماس بگیرید تا سفارش شما را ثبت کنند.

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن اصلی یا افترمارکتی اصلی هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از بابت کیفیت محصولات، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

همچنین در صورتی که قصد خرید سایر لوازم یدکی خودرو KMC  را داشتید، از صفحه لوازم یدکی KMC دیدن فرمایید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

J7

کد فنی قطعه

4133700U73C0

برند قطعه

اصلی شرکتی