4133800U73C0

کد محصول: nk356

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: جی 7 ( J7 )
  • کد فنی قطعه: 4133800U73C0
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

9 %

قیمت اصلی 850,000 تومان بود.قیمت فعلی 770,000 تومان است.

توضیحات

چراغ روی سپر عقب راست کی ام سی J7

عملکرد چراغ روی سپر عقب راست کی ام سی J7، که به نام های دیگری همچون چراغ مه شکن عقب کی ام سی J7 نیز شناخته می‌شود، در موقعیت های مه گرفتگی و شرایط نامساعد می‌تواند بسیار موثر واقع شود و به جلوگیری از وقوع حوادث جاده‌ای کمک کند.

در سالهای اخیر، چراغ مه شکن عقب در تقریباً تمامی خودروهای داخلی به کار گرفته شده است تا استاندار های ایمنی لازم در خودروهای داخلی برآورده شود و این خودروها بتوانند با ایمنی بیشتری در جاده‌ها حرکت کنند.

در واقع، چراغ روی سپر عقب راست کی ام سی J7 در شرایط نامساعد آب و هوایی مانند مه گرفتگی و گرد و غبار که امکان بازتاب نور در اثر برخورد با ذرات معلق در هوا وجود دارد، بسیار کاربردی عمل کرده و به افزایش دید جاده کمک می‌کند. در این شرایط نامساعد به دلیل اثرگذاری در بهبود دید، استفاده از چراغ‌ مه شکن توصیه می‌شود.

این نکته حائز اهمیت است که در صورتی این چراغ ها کاربرد خواهند داشت که با سرعت کم رانندگی کنید چراکه نور عرضی با فاصله کم به زمین و در جلوی خودرو تولید می‌شود و با سرعت گرفتن کارکرد این چراغ ها مخدوش می‌شود. استفاده از چراغ مه شکن می‌تواند راه جلوی خودرو را روشن کند و از ورود به باند مقابل یا خارج شدن از جاده خصوصا جاده های کوهستانی جلوگیری کند.

چراغ روی سپر عقب راست کی ام سی J7 در واقع دید پشت سر ماشین را بهبود می‌بخشد که هدف آن، روشن ساختن فضای پشت سر در وضعیت های نامساعد آب و هوایی است تا از برخورد ماشین پشتی جلوگیری شود.

شما عزیزان می‎‌توانید جهت خرید چراغ‌ روی سپر عقب راست کی ام سی J7 در همین صفحه اقدام نمایید یا در صورت نیاز با همکارانم در کارنوگن جهت ثبت سفارش تماس بگیرید.

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن اصلی یا افترمارکتی اصلی هستند و شما می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت محصول مورد نظر، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

همچنین در صورتی که قصد خرید سایر لوازم یدکی خودرو کی ام سی را داشته باشید، از صفحه لوازم یدکی KMC دیدن فرمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

جی 7 ( J7 )

کد فنی قطعه

4133800U73C0

برند قطعه

اصلی شرکتی