8402010U73C0E

کد محصول: nk369

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: جی 7 J7
  • کد فنی قطعه: 8402010U73C0E
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

2 %

قیمت اصلی 9,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 9,270,000 تومان است.

توضیحات

درب موتور کی ام سی J7

درب موتور کی ام سی J7 یک پوشش لولایی است که بر روی موتور قرار می‌گیرد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی به اجزای موتور برای تعمیر و نگهداری دسترسی پیدا کند.

درب موتور کی ام سی J7 به عنوان یک قطعه ظاهری، جزئی از بدنه خودرو محسوب می‌شود و علاوه بر تأثیر در زیبایی خودرو، نقش مهمی در آیرودینامیک خودرو و مقاومت آن در برابر هوا و فشار آن بر خودرو دارد. این قطعه، باید محتویات موتور را محافظت کرده و از آن در برابر آسیب‌های محیطی محافظت نماید.

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، کاپوت کی ام سی J7 از خودرو و سرنشینان در تصادفات محافظت می‌کند. به واسطه‌ی کمک گرفتن از علم، درب موتور به هنگام تصادفات تا حدودی می‌تواند از شدت ضربات بکاهد و اینگونه در محافظت از سرنشینان موثر باشد.

درب موتور کی ام سی جی 7 همچنین نقش موثری در زیبایی خودرو دارد. به طور کلی اجزای بدنه و قابل مشاهده‌ی خودرو، می‌توانند با جزئیات و طراحی شان به زیبایی خودرو بیافزایند.

خرید درب موتور کی ام سی J7 از کارنوگن

در صورتی که درب موتور کی ام سی J7 شما نیاز به تعویض دارد، می‌توانید به راحتی سفارش خود را در کارنوگن ثبت کنید. برای سهولت ثبت سفارش شما عزیزان، تلاش کرده‌ایم علاوه بر ثبت سفارش از طریق وب سایت کارنوگن، که بسیار راحت است، امکان ثبت سفارش تلفنی از طریق واحد پشتیبانی را برای شما عزیزان فراهم آوریم. بنابراین می‌توانید از طریق وب سایت و یا واحد پشتیبانی کارنوگن سفارش خود را به ثبت برسانید.

کسب رضایت مشتریان و ارائه‌ی محصولات با کیفیت همواره از دغدغه‌ی کارنوگن بوده است. به همین منظور، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن با ارائه‌ی محصولات اصلی و افترمارکتی اصلی، به شما در خرید قطعات، اطمینان خاطر می‌دهد.

همچنین در صورت تمایل به اطلاع از قیمت لوازم یدکی کی ام سی می‌توانید بالای صفحه در قسمت سرچ، جستجو نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

جی 7 J7

کد فنی قطعه

8402010U73C0E

برند قطعه

اصلی شرکتی