8403102P306A

کد محصول: nk370

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: تی 8 دنده T8 MT
  • کد فنی قطعه: 8403102P306A
  • برند قطعه: unico

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

3 %

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,790,000 تومان است.

توضیحات

گلگیر جلو چپ کی ام سی T8 دنده ای

گلگیر جلو چپ کی ام سی T8 دنده ای قسمتی از بدنه خودرو است که به هر دو طرف آن نصب می‌شود و در اطراف چرخ‌های جلو قرار دارد. از جمله کاربردهای اصلی گلگیر جلو چپ کی ام سی T8 دنده ای محافظت از لاستیک‌های جلویی در برابر برخورد با اشیای خارجی است. این قطعه، علاوه بر نقش زیبایی‌دهی به خودرو، آن را در مقابل ضربات سنگین نیز محافظت می‌کند و به همین دلیل از جنس فلز ساخته می‌شود.

گلگیرها در ادامه به سپر متصل می‌شوند و در صورتی که کیفیت مناسبی نداشته باشند، می‌توانند به زنگ‌زدگی و خراش‌های بیشتری روی خودرو منجر شوند. نقش گلگیر جلو چپ کی ام سی تی 8 دنده ای جلوگیری از پاشیدن آب، گل، شن، گرد و خاک و اجسام روی جاده به هواست و در صورت خرابی، می‌تواند ضررهای جدی به موتور و بدنه خودرو وارد کند.

بنابراین، نصب و نگهداری مناسب گلگیرها نه تنها از لحاظ زیبایی خودرو موثر است، بلکه می‌تواند از خرابی و آسیب به اجزای حیاتی خودرو جلوگیری کند. به‌ یاد داشته باشید که گلگیرهای با کیفیت، پایداری و ایمنی خودرو را افزایش می‌دهند و از خسارت به آن جلوگیری می‌کنند.

خرید گلگیر جلو چپ کی ام سی T8 دنده ای از کارنوگن

در صورتی که نیاز به خرید گلگیر جلو چپ کی ام سی T8 دنده ای دارید، می‌توانید از کارنوگن تهیه بفرمایید. فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن تمامی محصولات خود را به صورت اصلی و افترمارکتی اصلی ارائه می‌دهد و بدین ترتیب به شما از بابت کیفیت کالا اطمینان خاطر می‌دهد.

بعد از ثبت سفارش، کالای مورد نظر شما سریعا به آدرس مورد نظر ارسال می‌شود.

همچنین در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی خودرو KMC را داشته باشید، می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

تی 8 دنده T8 MT

کد فنی قطعه

8403102P306A

برند قطعه

unico