سبد خرید
3

8403202P306A

کد محصول: nk371

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: کی ام سی KMC
  • مناسب برای مدل: T8
  • کد فنی قطعه: 8403202P306A
  • برند قطعه: unico

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

3 %

قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,790,000 تومان است.

توضیحات

گلگیر جلو راست کی ام سی T8

محل گلگیر جلو راست کی ام سی T8 بلافاصله پس از انتهای درب‌ جلو سمت شاگرد خودرو قرار دارد. گلگیر جلو راست KMC T8 به سمت جلو خودرو تا سپر جلو ادامه دارد.  در هر حادثه‌ی کوچکی، گلگیر همواره در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارد، زیرا آسیب دیدگی سپر، منجر به خم شدن ورق فلزی گلگیر می‌شود. این قطعات طوری طراحی می‌شوند که مقاوم در برابر نیروی باد باشند و به خودرو ایرودینامیکی‌تری بدهند.

همچنین، گلگیر از پاشیدن گل و سایر مواد روی جاده به بدنه خودرو جلوگیری می‌کند. بدون گلگیر و در نتیجهٔ ضربات مکرر و انباشت لکه و خاک بر روی بدنه، بدنه‌ی خودرو زنگ‌زده و تراشیده خواهد شد و علاوه بر نیاز به شستشوی مکرر، ممکن است نیاز به رنگ‌آمیزی داشته باشید. وظیفه اصلی گلگیر خودرو جلوگیری از ورود سنگ‌ریزه، گل، و لای به بدنه خودرو و داخل موتور آن است.

اکثرا به نظر می‌رسد که گلگیر‌ها به صورت یکپارچه با بدنه خودرو‌ها ساخته شده‌اند و از درب‌ها تا ابتدای سپر‌ها را تشکیل می‌دهند؛ اما این بخش نیز همانند سایر اجزای بدنه خودرو، جدا از بدنه ساخته شده و با اتصالات جوش، پیچ یا پرچ به شاسی متصل می‌شود. ارتباطی که در گذشته بین گلگیر و بدنه وجود داشت، حالا به دلایلی از جمله تعمیر و تعویض آسان‌تر، گلگیر به صورت جداگانه در بدنه خودرو نصب می‌شود.

خرید گلگیر جلو راست کی ام سی T8 ( تی 8 ) از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید از طریق همین صفحه نسبت به خرید گلگیر جلو راست کی ام سی T8 اقدام نمایید. تیم کارنوگن بعد از ثبت سفارش، محصول شما را در اسرع وقت و در صورت نیاز همان روز خدمت شما ارسال می‌کند.

تمام محصولات فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن اصلی و افترمارکتی اصلی هستند. پس شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت از کیفیت لوازم یدکی مورد نیاز خود برای ثبت سفارش اقدام کنید.

شما همچنین می‌توانید جهت تهیه سایر لوازم خودرو کی ام سی به صفحه لوازم یدکی کی ام سی مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

کی ام سی KMC

مناسب برای مدل

T8

کد فنی قطعه

8403202P306A

برند قطعه

unico