3735901U1010

کد محصول: nk373

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: جک JAC
  • مناسب برای مدل: JAC-J3 MT;JAC-J5 AT;JAC-J
  • کد فنی قطعه: 3735901U1010
  • برند قطعه: اصلی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

7 %

قیمت اصلی 230,000 تومان بود.قیمت فعلی 215,000 تومان است.

توضیحات

رله جک J5 / J3 / S5

رله جک J5 / J3 / S5 یک قطعه مهم در قسمت های برقی خودرو است. این قطعه در بخش‌های برقی خودرو عملکردی الکترومغناطیسی دارد و به منظور کنترل و مدیریت صحیح جریان‌های برقی و جلوگیری از سیم‌کشی بیش از حد در خودروها به‌کار می‌رود.

رله‌ها برای قطع و وصل کردن جریان‌های قوی با استفاده از جریان ضعیف در خودرو دارای اهمیت هستند. این قطعات به‌طور موثری از سیستم‌های الکترونیکی داخل خودرو محافظت می‌کنند. در شرایطی که جریان و ولتاژ فراتر از حد استاندارد باشد، رله با مانع شدن از ورود این جریان‌های غیراستاندارد، از صدمات به سیستم‌های الکتریکی خودرو جلوگیری می‌کند.

به بیان ساده تر شرکت های خودروسازی برای کاهش میزان سیم‌کشی برق در خودرو، فراهم کردن امکان فعال‌سازی خودکار یک مدار الکتریکی (به‌جای نیاز به دستی خاموش و روشن کردن) و حفاظت موثرتر از خودرو در برابر جریان های غیراستاندارد، از رله یا سوئیچ استفاده می‌کنند.

رله، این امکان را می‌دهد که کمی جریان برای کنترل لوازم جانبی در خودرو (مانند لوازمی که برای عملکرد خود به مقدار قابل توجهی جریان نیاز دارند) منتقل شود. استفاده از رله، از نیاز به استفاده از کلیدهای سنگین‌تر و سیم کشی بیشتر برای فعال‌سازی این لوازم الکتریکی جلوگیری می‌کند. بیشتر رله‌ها به صورت دستگاه‌های مربع مشکی کوچکی طراحی شده‌اند.

خرید رله جک J5 / J3 / S5 از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید رله جک J5 / J3 / S5 در همین صفحه اقدام نمایید. کارنوگن با ارائه‌ی محصولات اصلی و افترکارکتی خیال شما را از بابت کیفیت راحت می‌کند. سفارش های ثبت شده به صورت فوری و درصورت نیاز همان روز خدمتتان ارسال می‌شود.

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن قیمت مناسب و کیفیت بالا محصول را تجربه خواهید کرد.

هم چنین شما عزیزان می‌توانید جهت خرید سایر لوازم خودرو جک خود به صفحه لوازم یدکی جک مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

جک JAC

مناسب برای مدل

JAC-J3 MT;JAC-J5 AT;JAC-J

کد فنی قطعه

3735901U1010

برند قطعه

اصلی