گیت سوپاپ هوا جک J3 دنده

S1003L21153-00010

کد محصول: nk376

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: جک JAC
  • مناسب برای مدل: JAC-J3 MT
  • کد فنی قطعه: S1003L21153-00010
  • برند قطعه: unico

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

4 %

قیمت اصلی 350,000 تومان بود.قیمت فعلی 335,000 تومان است.

توضیحات

گیت سوپاپ هوا جک J3 دنده ای

گیت سوپاپ هوا جک J3 دنده ای یکی از لوازم یدکی یا قطعات اصلی موتور و سرسیلندر است که وظیفه کنترل حرکات سوپاپ هوا را بر عهده دارد. این قطعه نیز مانند سوپاپ از موادی مانند برنز، چدن یا فولاد ساخته می‌شود.

گیت سوپاپ یا راهنمای سوپاپ، به قطعه‌ای گفته می‌شود که ساق سوپاپ در درون آن حرکت رفت و برگشتی خود را انجام می‌دهد. این قطعه باید به گونه‌ای ساخته شود که سوپاپ بتواند به راحتی در آن رفت و برگشت داشته باشد و همچنین آب‌بندی مناسبی داشته باشد تا روغن از طریق آن وارد محفظه‌ی احتراق نشود.

سرسیلندر خودرو شامل سوپاپ‌ها و ساق های سوپاپ است. سوپاپ‌ها وظیفه باز و بسته کردن دریچه‌های ورودی و خروجی هوا و سوخت را انجام می‌دهند که ساق های سوپاپ در این فرایند نقش دارند. ساق های سوپاپ درون محفظه گیت سوپاپ حرکت می‌کنند و روند باز و بسته شدن ورودی هوا و خروجی سوخت در سیستم احتراق را پیش می‌برند.

گیت سوپاپ هوا جک جی 3 دنده ای حرکات رفت و برگشتی سوپاپ هوا را تنظیم کرده و روند حرکات را هدایت و کنترل می‌کند تا از برخورد و آسیب به دیگر قطعات اتومبیل جلوگیری به‌عمل آورد.

خرید گیت سوپاپ هوا جک J3 دنده ای از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید نسبت به خرید قطعه گیت سوپاپ هوا جک J3 دنده ای در همین صفحه اقدام نمایید.

برای خرید راحت و دریافت سریع لوازم یدکی خودرو خود می‌توانید در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن سفارش خود را ثبت کنید. کارنوگن با ارائه‌ی محصولات اصلی و افترمارکتی اصلی گامی بلند در جهت تامین لوازم یدکی باکیفیت برداشته است. پس با خیال راحت از کیفیت محصول سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین درصورتی که تمایل به مشاهده قیمت و خرید سایر لوازم و قطعات خودرو جک را داشته باشید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی جک مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

جک JAC

مناسب برای مدل

JAC-J3 MT

کد فنی قطعه

S1003L21153-00010

برند قطعه

unico