S1008L21153-51011

کد محصول: nk378

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: جک JAC
  • مناسب برای مدل: JAC-J3 MT
  • کد فنی قطعه: S1008L21153-51011
  • برند قطعه: aqbp

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

7 %

قیمت اصلی 830,000 تومان بود.قیمت فعلی 770,000 تومان است.

توضیحات

سنسور مپ جک J3 دنده‌ای

سنسور مپ جک J3 دنده‌ای یکی از قطعات حیاتی در موتور خودرو جک است که در منیفولد هوای ورودی نصب می‌شود و فشار هوای وارد شده به موتور را اندازه‌گیری می‌کند.

اطلاعات اندازه‌گیری شده به وسیله این سنسور به واحد کنترل الکترونیکی خودرو (ECU) ارسال می‌شود. سنسور مپ جک J3 دنده ای به‌طور مستقیم به کامپیوتر خودرو وصل می‌شود و وظیفه دارد فشار هوا در منیفولد ورودی را کنترل کرده و اطلاعات آن را به کامپیوتر خودرو گزارش دهد.

وقتی پدال گاز را فشار می‌دهید، هوای بیشتری به موتور وارد می‌شود و سنسور مپ جک J3 دنده ای کار خود را آغاز می‌کند. سنسور مپ اطلاعات درباره هوای وارد شده به موتور را به واحد کنترل الکترونیکی (ECU) ارسال می‌کند و ECU بر اساس این اطلاعات تصمیم می‌گیرد که دریچه هوا را کنترل کند.

این سنسور از طریق یک شلنگ به دریچه ورودی هوا منیفولد متصل می‌شود و ارتباط مستقیمی با منیفولد و دریچه آن دارد. سنسور مپ JAC J3 شرایط منیفولد را بررسی کرده و اطلاعات را به ECU ارسال می‌کند. ECU با توجه به اطلاعات سنسور مپ، فشار هوای ورودی به مانیفولد را تنظیم می‌کند، که این تنظیمات با میزان باز و بسته شدن سوپاپ انجام می‌شود.

اگر هر یک از سنسورهای خودرو JAC با مشکل مواجه شود، داده‌های صحیحی به واحد کنترل الکترونیکی (ECU) ارسال نمی‌شود، که این باعث می‌شود که ECU قادر به پردازش اطلاعات صحیح نباشد و به درستی دستور ندهد.

اگر سنسور مپ، هوای ورودی را کمتر یا بیشتر از حد معمول گزارش دهد، سوخت کمتر یا بیشتری به موتور می‌رسد و این مسئله نسبت سوخت و اکسیژن را بهم می‌زند.

مزایای خرید از کارنوگن

هم چنین شما عزیزان می‌توانید جهت خرید سایر لوازم خودرو جک در صفحه لوازم یدکی خودرو جک اقدام نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

جک JAC

مناسب برای مدل

JAC-J3 MT

کد فنی قطعه

S1008L21153-51011

برند قطعه

aqbp