لنت ترمز عقب راست جک J3 دنده

S3500L22042-00024

کد محصول: nk380

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: جک JAC
  • مناسب برای مدل: JAC-J3 MT
  • کد فنی قطعه: S3500L22042-00024
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

17 %

قیمت اصلی 235,000 تومان بود.قیمت فعلی 195,000 تومان است.

توضیحات

لنت ترمز عقب راست جک J3 دنده‌ای

لنت ترمز عقب راست جک J3 دنده ای یکی از اجزای حیاتی سیستم ترمز خودرو است که هنگامی که پدال ترمز فشار داده می‌شود، فعال می‌شود. همان طور که می‌دانید، چرخ‌های خودرو با سرعت بالا چرخیده و برای توقف آن نیاز به فشار قوی دارند.

لنت ترمز، به طور عمده در معرض اصطکاک و گرمای زیاد قرار می‌گیرد و این اصطکاک با کاسه و دیسک ترمز، خودرو را به سرعت متوقف می‌کند. به همین دلیل، لنت‌های ترمز به سرعت فرسوده می‌شوند و تعویض به موقع آنها بسیار ضروری است.

در نظر داشته باشید که هر لنت ترمزی یک طول عمر مشخصی دارد و بعد از مدتی سابیده می‌شود. بنابراین توجه به تعویض به موقع لنت ترمز عقب راست جک جی 3 دنده‌ای، خیال ما را از بابت امنیت رانندگی راحت می‌کند.

در صورت سابیدگی لنت ترمز، نشانه هایی همچون صدای جیغ مانند خودرو هنگام ترمز گرفتن، کاهش قدرت ترمز و نزدیک شدن پدال ترمز به کفی خودرو مشاهده می‌شود. هر کدام از این نشانه ها را جدی بگیرید و نسبت به تعویض لنت ترمز خود اقدام کنید.

نکته حائز اهمیت این است که اگر لنت های ترمز دارای مقدار زیادی روغن باشند، تعویض آنها جهت حفظ ایمنی سرنشینان امری حیاتی است. چرا که وجود روغن زیاد موجب کاهش قدرت ترمز گیری می‌شود.

خرید لنت ترمز عقب راست جک J3 دنده‌ ای از کارنوگن

شما عزیزان می‌توانید جهت خرید لنت ترمز عقب راست جک J3 دنده‌ای در همین صفحه اقدام نمایید. بعد از ثبت سفارش، محصول سفارشی به سرعت خدمتتان ارسال می‌شود. شما در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن می‌توانید با خیالی راحت از بابت کیفیت لوازم یدکی خریداری شده، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید.

همچنین می‌توانید جهت خرید سایر لوازم خودروی خود در صفحه ی لوازم یدکی جک به جستجو بپردازید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

جک JAC

مناسب برای مدل

JAC-J3 MT

کد فنی قطعه

S3500L22042-00024

برند قطعه

اصلی شرکتی