J69-5709114

کد محصول: nk382

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: ام وی ام MVM
  • مناسب برای مدل: X22 MT SPORT, New 315H S
  • کد فنی قطعه: J69-5709114
  • برند قطعه: shindary

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

7 %

قیمت اصلی 460,000 تومان بود.قیمت فعلی 430,000 تومان است.

توضیحات

درپوش جلو راست باربند ام وی ام X22 و 315

درپوش جلو راست باربند ام وی ام X22 و 315 اصلی‌ترین وظیفه‌ای که دارد، امکان استفاده از فضای خارجی برای حمل بار را فراهم می‌کند. این قطعه، که معمولاً از جنس پلاستیک ساخته می‌شود، بر روی پیچ‌های باربند قرار می‌گیرد و نقش اصلی آن حفاظت و تزیین و زیبایی‌بخشی به نمای بدنه خودرو است.

باربند، که از تعدادی میله فلزی تشکیل شده است و به صورت موازی بر روی سقف خودرو با پیچ‌های خاص نصب می‌شود، در برخی خودروها از کارخانه بر روی ماشین تعبیه می‌شود، در حالی که اغلب بر اساس نیاز و دلخواه راننده بعداً اضافه می‌شود.

برای کسانی که صندوق عقب ماشین جهت قرار دادن وسایل شان کافی نیست، تهیه باربند لازم است. و همین طور تهیه درپوش باربند جهت پوشاندن وسایل چیده شده، ضروری است.

شما عزیزان می‌توانید به راحتی و از طریق همین صفحه نسبت به خرید درپوش جلو راست باربند  ام وی ام ایکس 22 و ایکس 315 اقدام نمایید.

مزایای خرید درپوش جلو راست باربند ام وی ام X22 و 315 از کارنوگن

  • شما با خرید لوازم یدکی از کارنوگن، محصولات با کیفیت اصلی و افترمارکتی اصلی دریافت می‌کنید. تمرکز کارنوگن به طور اساسی بر روی کیفیت محصولات بوده و همواره دغدغه ی تامین محصولات باکیفیت را داشته است.
  • سفارش شما بلافاصله بعد از ثبت، برای ارسال آماده می‌شود.
  • امکان خرید راحت و امن از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن وجود دارد. و شما می‌توانید به راحتی با گوشی موبایل سفارش خود را ثبت کنید.
  • در صورتی که سوالی در خصوص درپوش جلو راست باربند ام وی ام X22 و 315 داشتید، می‌توانید با شماره های کارنوگن تماس بگیرید تا همکارانم شما را جهت انتخاب بهتر محصول مورد نیازتان راهنمایی کنند.

هم چنین شما عزیزان می‌توانید جهت خرید سایر لوازم خودرو ام وی ام مورد نیاز خود به صفحه لوازم یدکی ام وی ام مراجعه نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

ام وی ام MVM

مناسب برای مدل

X22 MT SPORT, New 315H S

کد فنی قطعه

J69-5709114

برند قطعه

shindary