2803300U1555

کد محصول: nk385

ویژگی‌های محصول

  • نوع خودرو: جک JAC
  • مناسب برای مدل: S5 1.5 GDI
  • کد فنی قطعه: 2803300U1555
  • برند قطعه: اصلی شرکتی

امتیاز مشتریان به این محصول

میزان رضایت کاربران 95 از 100

محصول در دسترس و آماده خرید است.

1 %

قیمت اصلی 3,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,470,000 تومان است.

توضیحات

دیاق سپر جلو جک S5 New 1.5

دیاق سپر جلو جک S5 New 1.5 جزئی حیاتی از ساختار سپر خودرو است. این قطعه، به عنوان نوار عمودی مشهور است و یکی از اصلی‌ترین اجزای بدنه خودرو را تشکیل می‌دهد، که سپر جلو را در مقابل ضربات و فشارهای ممکن حفاظت می‌کند. همچنین نقش محافظتی دیاق در جلوگیری از خراشیدگی و آسیب به بدنه خودرو بسیار مهم است.

این قطعه معمولاً در پشت پوسته سپر یا بدنه خارجی آن و نزدیک ضربه‌گیر سپر قرار دارد. طراحی دیاق سپر به گونه‌ای است که از پوسته سپر حمایت کرده و ضربه‌گیر روی آن نصب می‌شود.

تقریباً همه سپرها از ۳ جز اصلی پوسته، دیاق و جاذب تشکیل شده‌اند. دیاق در قسمت داخلی سپر یا پشت پوسته و دقیقاً زیر جاذب قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که پوسته بر آن استوار شود و جاذب بر روی آن سوار شود. این توضیحات ساختار و اسکلت بندی سپر با دیاق را واضح‌تر می‌کند.

دلایل استفاده از دیاق سپر جلو جک S5 New 1.5:

  • امکان حفاظت بیشتر از خودرو در برابر ضربات
  • محدود کردن انتقال انرژی ضربات به بدنه و اتاق خودرو
  • بهبود امنیت سرنشینان
  • کاهش لرزش های سپر

نکته قابل توجه در استفاده از دیاق سپر جلو جک S5 New 1.5 این است که وظیفه آن تنها محدود به تکیه‌گاه و مامن پوسته و جاذب نیست؛ بلکه تا حدود زیادی وظیفه ایجاد ایمنی برای سرنشینان و حفاظت از بدنه را برعهده می‌گیرد.

در تصادفات شدید و با سرعت بالا، احتمال شکستن دیاق وجود دارد. وجود هر گونه ترک در دیاق می‌تواند در تصادفات بعدی به تخریب این قطعه منجر شود و خسارات جبران ناپذیری به خودرو وارد شود. بهتر است در صورت وجود ترک یا شکستگی حتی جزئی، دیاق را تعویض کنید تا از خسارات بیشتر در آینده جلوگیری شود.

خرید دیاق سپر جلو جک S5 New 1.5 از کارنوگن

شما عزیزان به راحتی می‌توانید نسبت به خرید دیاق سپر جک در این صفحه اقدام نمایید و محصولی با کیفیت درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی کارنوگن با ارائه‌ی محصولات اصلی و افترمارکتی اصلی همواره دغدغه‌ی کیفیت لوازم یدکی را در اولویت خود قرار داده است.

همچنین درصورتی که قصد خرید یا اطلاع از قیمت سایر قطعات خودرو جک داشته باشید، می‌توانید به صفحه لوازم یدکی جک مراجعه نمایید.

توضیحات تکمیلی

نوع خودرو

جک JAC

مناسب برای مدل

S5 1.5 GDI

کد فنی قطعه

2803300U1555

برند قطعه

اصلی شرکتی